TES
  • Nos
    #29075
    Nem akartam negatívumot írni az Enderalról, mert láttam páran milyen lelkesen tolják, és ez tök jó, de azért sajnálom, hogy ennyire alázzátok a Skyrimot, amire az egész épül. A Skyrim főleg azzal volt kevesebb, hogy több volt. Túl sok szálat, guildet lehetett megnyitni, amiknek nem sok köze volt egymáshoz, de mindenki elindította. Innentől kezdve általában vissza is vetette a hangulatot az, hogy az ember megcsinált egy questet a főstoryból, aztán egyet a varázsló guildnek, aztán meg a dark brotherhoodnak, majd még elment megölni egy akármit, mert egy falusi épp megkérte rá. Így teljesen elveszett a fókusz, és a történetek hangulata is. Főleg ha az ember ugyanazzal a karival vitt több guildet is, és a questeket nem logikai sorrendben, hanem távolság szerint csinálta. Itt ez jobban működik, mert egy főstory van, és pár mellékküldi. Tényleg jobb lett, mint a Skyrim, de már lehetett tanulni annak a hibáiból. Jelenleg egy fél órára nem tudnék leülni a Skyrim mellé, unalmasnak tartom, ha meglátok egy tipikus skyrimos katakombát már keresem a kikapcsgombot még a böngészőn is, de amikor kijött azért elég gyorsan beleszaladt vagy száz órám. Kiismertem, nincs benne újdonság, ennyi.

    Örülök, ha valakit visz előre az Enderal lelkesedés, de ebben azért a várakozás pszichológiája is benne van, pl:
    "
    Lv22. Fősztori ez az első játék ahol érzem a társak akikkel együtt megyek tényleg erősebbek mint a karim sztori szerint ez jogos is.
    - Ki emlékszik ilyenre? Edit: Ez képletes, mert többet sebzek, de nem fekszenek ki és mennek előre. Darálnak.
    "
    Szerintem ha végiggondolod, akkor egy rakat ilyen játék van, ahol a követő nem fog semmiképp meghalni, mert kell a történethez.

    Én végülis abbahagytam az Enderalt, nem azért mert nem jó a maga nemében, csak nekem még mindig túl skyrimos.