TES
-
yossarianHUN #29060 Ami még zseniális volt benne, és szintén nem láttam/éreztem azóta modern RPG-ben, annak a tökéletes átadása, hogy a játék elején egy totál töketlen kis rongyos senki vagy egy rakás sötét bűnöző közé bedobva, a végén meg a környék legdurcább faszagyereke. Semmilyen játékban nem éreztem azóta ennyire a fejlődést. Az elején tényleg lépten-nyomon megszivatnak, összevernek, kifosztanak, de később, mikor már combos vagy, visszamehetsz revansot venni. Mert ugye megvolt az a szintén jópofa ötlet, hogy NPC elleni harcnál nincs instahalál, csak ha nullára sebzed, és aztán ledöföd a földön, mindez ugye vice versa működik, tehát ha kikezdtél valakivel, és ő volt az erősebb, nem feltétlenül haltál meg, csak pofánvert, kifosztott, és ott hagyott a földön.
A fejlődési rendszer megint baromi jó volt, és nem értem, miért nem láttuk azóta se viszont. Szintlépésekért ugye fix pontokat (10, ha jól rémlik) kaptál, ebből aztán tanároknál fejleszthetted az alaptulajdonságokat, vagy a fegyverjártasságokat, plusz a hasznos kis képességeket (zárnyitás, lopakodás, stb.). Semmi hülye osztályrendszer, arra fejlődtél, amerre akartál, ahogy a valóságban sem úgy születik valaki kisgatyában, hogy varázsbot van a kezében. Szerintem baromi jó rendszer volt, átlátható, de összetett, és még életszagú is. Nem az volt, mint a mai RPG-kben, hogy szintlépés, unott arccal felhozod a menüt, klikkelsz kettőt, és puff, megtanultál szarvast nyúzni. Ott ehhez el kellett menni egy vadászhoz, aki elmagyarázta hogy kell, meg elkért a leckéért X összeget. Nem értem, ez a mai játékosoknak túlságosan megerőltető lenne szellemileg, vagy csak a fejlesztők lusták?
Utoljára szerkesztette: yossarianHUN, 2016.08.24. 17:31:39