TES
-
yossarianHUN #29054 Nekem se, épp ezért nem nevezném a Bioware RPG-ket lineárisnak a hagyományos értelemben (ettől függetlenül mégis lineárisnak nevezem, mert a jelenlegi vitában így lehet a legkönnyebben jellemezni őket).
Nekem a Fallout sztoribefolyásolása csak egy paraszthajszállal tűnt komolyabbnak a Skyriménál, hiába dönthettél, melyik frakcióval hozod el a végső győzelmet, az egésznek nem volt súlya, nem érezte az ember, hogy itt most tényleg a posztapokaliptikus világ jövője a tét (én legalábbis nem). Ehhez az átéléshez nekem kellenek az olyan, lineáris (már megint itt) küldetések/jelenetek, mint mikor a ME-ben felhőkarcolókon kúszva nézted végig, ahogy a Reaperek leszállnak, és szisztematikus szétcsesznek egy teljes várost. A Fallout is próbálkozott ilyenekkel, például a Brotherhood böhöm robotjának (franc tudja már, mi volt a neve) meglovasítása is valami ilyesmi akart lenni, de lássuk be, azok sokkal kevésbé voltak grandiózusok, nem annyira volt meg a "hűha, itt tényleg háború van" érzés.