TES
-
#29046
Igazából inkább a kis területek zavartak, nem annyira a linearitás.
Tökéletesen lineáris játék meg amúgy sem nagyon létezik ma már, még a legcsövesebbekbe is tesznek azért 1-2 elágazást.
Azért azzal gondolom egyetértesz, hogy ha sok olyan döntési lehetőséghez jut 1 játékban az ember, amik mind-mind lényegesen befolyásolhatják a későbbi történéseket, és persze a végkimenetelt is, akkor az egy sokkal fejlettebb rendszer, mint egy full lineáris valami? Ilyen alapon a "kezdetleges" szó igenis helytálló.
Ennek pedig nem kell kompromisszumban lennie az alap történettel. Nem régi példa: Wasteland 2, de sokkal régebben is voltak akik ezt sikeresen csinálták, pl, az első 2 Fallout.
Remélem, az InXile alkot még pár hasonló dolgot, most a Bard's Tale IV-et várom :)
Kár, hogy nincs büdzséjük valami igazán nagy durranásra. De hátha később...
**** Utoljára: a lineritás nem "alzsáner", hanem egy tulajdonság!
DB
Utoljára szerkesztette: DonnieBrasco, 2016.08.24. 16:13:53