TES
-
#29041
A Witcher III harcrendszere minden, csak nem a vállalható kategória. A W3-at az alábbiak vitték el számomra:
1. Sztori.
2. Grafika.
3. 2+vocie acting
4. Értelmes léptékű open world és igen jó side questek.
Ellenben legnezebb szitnen sincs benne semmiféle kihívás, még ha le is kolátozod magad. Ha csak a semmi közepébő lootolsz, akkor sincs semmi erőforráshiány...
A carft rendszernek semmi értelme a fentiek miatt. Ha kéne valami szinte bármikor megvehető, a lootolt tárgyak 99%-át semmire nem használod a játékban.
Az olajokat legnehezebb szinten sem kell használni nagyon...
A pénznek szokás szerint semmi értéke nincs...
A harcrendszerben levő skillek nagy részének semmi értelme teljesen balanaszolatlanok főleg, ha jelekkel súlyosbítod...
A szintkövető kardok megtalálása is vicc...
A W. iskola cuccok utána részeknek csak akkor van étrelme, ha az olyan, hogy papíronmás W. történetét megismered. Egyik cucc sem kell, mert a harcrendszer kihívás nélkülisége miatt kurvára mindegy, hogy mi van rajtad. Én azt hordom, ami jól néz ki és tetszik... izé..
stb.stb.
A játékban levő adatbázis a EE MOD készítője szerint egy összetákolt szart. Totálisan koncepciótlan és kb. 4 vagy 5 masszív irányváltás nyoma van rajta. A játék motorja erős, de a mögötte levő renszert mintha óvódások rakták összes, semmiféle játékmenet szempontjából történő optimalizálás nem látszik, hogy
ad.1 legyen kihívás..
ad.2 érződjön az, Geralt alapvetően szegény és a pénznek nagyon komoly értéke van...
ad.3. a háború után learbolt földön ne bőség, hanem mindenből hiány legyen,
És ezzel lett GoTY és minden idők egyik legjobb játéke a W3, mert a többiek ettől is fényévekre vannak...
Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.08.24. 16:01:18