TES
-
#28794
Az a baj, hogy a komment példájából semmit sem értek. :)
A W1 harcrendszere borzalmas volt. A W3-é sem extrém sem túl jó, sőt faék egyszerűségű, de a W3 minden hibája ellenére azért lett no1, mert
ad1. Érdekesek a karakterek.
ad2. Vocie acting
ad3. Grafika.
ad4. Sztori.
A skillfája egy katasztrófa, nem igazán van értelme a képességek nagy részének.
A fegyverek szinthez igazítottak, ami ökörség az én szemben.
A craft rendszerne NULLA értelme van. Ha lekorlátozom magam és csak a vadonban és elhagyatott helyen lootok és max. nehézségen tolom, akkor sincs semmi értelme. Soha nem kell szétszedni semmit. A pénznek nincs értéke.
És ennek ellenére mégis ez adta nekem a legteljesebb RPG élményt.
A Skyrimhoz is vannak olyan HC modok, amit talán kipróbáltam vonla. A survivalist és egyéb valósg felé toló és nehezítő modok. Ha így adnák ki a játékosok hány százaléka játszana vele?
A baj kettős.
1. A tömegnek ilyenekre nincs igénye.
2. Sajnos a legalapvetőbb fejlesztések is néha elmaradnak. a W3 most már jó UI-val bír. De ehhez miétr kellett 1 év? Elképesztő, hogy a fenti 4 pont csodálatossáa ellenére egy kibaszott UI-t nem tudtak összerakni? Koncpecióban 5 perc összerakni egy jót... A TES V UI is egy rakás szar volt...
Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.07.15. 14:31:45