TES
-
#28793
Igazatok van, de ezzel egy baj van. Közben felnőtt egy generáció, akiknek az autós játék egy Assetto Corsánál kezdődne, (fizikáját tekintve) de igénye lenne, mondjuk egy TDU-s játékrendszerre, és egy CREW-s térképre. (Bocs, autós példa jutott csak eszembe) Egyben a három összegyúrva? Szerintem sosem lesz, hacsak nem indítok egy kickstarter kampányt... Ugyan ez van RPG vonalon is. A fejlesztők elmennek a casual irányába. Még ha tényleg figyelik is a játékosokat, akkor sem érnek semmit. Ugyanis az a játékos, aki még az Enterprise 128-as Batman-en nőtt fel, nem is fogja telepíteni a mai játékok 99,9%-át. Megnéz egy youtube videót, szörnyülködik egyet, szidja a játékfejlesztőt, és az egységsugarú, 12 éves Janikát, akinek ma fejlesztenek. Közben pénze van játékra, időt is szívesen szakítana rá... de minek?
Mert jó játék a Skyrim, nagyszerű a W3, (Nekem az 1 harcrendszerével, képességfájával jobban tetszene) de... azért nem egy hardcore játék, egyik sem. (Mert azért ne felejtsük el, butítani mindig lehet egy játékot, le lehet venni a nehézséget, de sajnos, ma már a legtöbb játék is annyira nehéz extrém fokozaton, mint 10-15 éve volt normal-on...) Szóval, ezzel a nagy figyeléssel, nem vesznek figyelembe egy csomó, egyenlőre csak potenciális játékost.