TES
  • Amiga
    #28785
    +1

    Morrowind / Oblivion / Skyrim ugyanannak a koncepciónak a termékei. Megjelenésekor mindegyik az adott technológiai csúcsot jelentette. A játékmenet lehet, hogy nem mindenkinek jött be, de nem véletlenül készült már a Fallout 3 is ennek a vonalnak a koncepciója alapján (megtartva a V.A.T.S.-t és a Fallout ikonikus fejlődésrendszerét).

    Mint fantasy FPS-ekért, hálásak lehetünk az Elder Scrolls játékokért. Más kérdés, hogy el lehet veszni bennük, és ez tényleg unalmas lehet annak, aki a lineárisabb jáékmenetet preferálja. A magam részéről minden részt imádtam, a Skyrim-ben képes voltam percekig csak az északi fényt nézni, ahogy a Morrowind-ben is a csillagos eget. Ezek a játékok a felfedezésről és a sztoriról szólnak.

    A Gothic 2-t is nagyon szerettem, ott az NPC-k napi tevékenysége volt elképesztően jól megcsinálva és ebben egyértelműen jobb is a hasonló játékoknál. Ott viszont az irányítással nem tudtam kibékülni, és ezért számomra a játékban mindig volt egy kis szenvedés is.

    Tény, hogy a TES-nek van hová fejlődnie, de egyik résznek sincs szégyellnivalója, koruk elképesztően színvonalas (és híresen bugos) alkotásai.

    Amúgy egy kis off, de nemrég mi is belenéztünk a Szomszédok első évadába a FireFly és a Dollhouse után. Most pedig az Elementary 4. évadját toljuk. Na és? Ki-ki úgy osztja be az idejét, és arra, ahogyan/amire akarja.

    DB, ebből a kommentből igazából a +1 lett neked címezve, a többi csak úgy. :-D
    Utoljára szerkesztette: Amiga, 2016.07.15. 12:03:14