TES
-
#28728
PC-n azt hasznalsz es ugy, amit es ahogy akarod, NEM NEKIK keszult az SSE. Sot, az az idiota, aki a beepitett bethesda.net mod valasztot hasznalja (lasd Fallout 4), az meg is erdemli - jelenleg nagyon kezdetleges, fapados :) Nexus ezerszer atlathatobb, reszletesebb stb.
Konzolon viszont csak a bethesda.net-rol tudsz modot aktivalni, igy ott muszaj lesz a fapadost megszokni.
Lesz egy uj CK, amin keresztul fel lehet tolteni a modokat a bethesda.net-re, ugyanugy, mint a Fallout 4 esetben (roppant egyszeru, semmi ordongoseg), viszont a limitek miatt a XB1-re valoszinuleg max 2giga, PS4-re max 700mb lehet a modok merete (a pontos ertekekre mar nem emlekszem, valamelyik limlom E3-as panelen mondta el Hines vagy Todd). Dolgoznak rajta - ertsd, targyalnak a Sonyval es a Mikrofossal, nem a Bethesdan mulik a limit -, hogy meg legyen novelve mind a ketto eseteben a limit.
Emellett, tanulva a sok mod tolvaj szarhazi esetebol, modokat most mar csak linkelt steam (es rajta meglevo SSE-vel) es bethesda.net accounttal lehet majd feltolteni, nevtelenul nem.
Ami a kompatibilitas illeti, az SSE 64bites lesz, a mostani modokhoz hasznalt keretrendszerek (Script Extender, pl) viszont 32 bitesek, vagyis ezert mondta Hines twitteren, hogy a legtobb mod hasznalhato lesz, a komolyabb modoknal viszont egy picit frissiteni kell majd 1-2 dolgot. Amely nem hasznal semmi kulso libraryt vagy scriptet, csak a CK-val elerheto tarttalmat, illetve texturakat es testeket, azoknal nem lesz gond, a 0day lehet oket hasznalni, ha feltolti a keszito. (valoszinuleg igy is, ugy is fel fogja tolteni valaki a modokat, akar a keszito maga teszi meg, akar mas). Ezt a Skywindes sracok irtak, en nem ertek a lovakhoz, de hiszek nekik. Keszulnek ok is az SSE-re, szerencsere a 64 bites kliens miatt meg stabilabb lesz majd minden nagyobb projekt es maga az alapjatek is.
Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2016.06.17. 13:49:56