TES
-
SaGa #28483 A merged patch az, amikor több esp-ből egyet készítesz. A modder bállítja az esp-n, hogy mergeable, a Wrye bash szépen összepakolja egybe, a "forrás" esp-ket meg inaktiválja, így nem 20-30, hanem csak egy esp lesz aktív. De csinálhatsz magad is, vagy a TES5Edittel, vagy egy másik toollal, ami gyakorlatilag csak ezt tudja. A neve nem jut eszembe. Közben megtaláltam, tes4gecko, de lehet, hogy ez csak az oblivionnal és a fallout new vegassal ment, a skyrimmel már nem.
A bashed patch ennél kicsit több. Ez magában foglalja a mergeable esp-k "merge"-lését de ezen kívül egyesíti a "leveled list"-eket is. Azaz végigtúrja az összes telepített és aktív esm/esp fájlt, kigyűjti a "listákat" és összerakja mindet egybe. Nem lesz olyan, hogy valamelyik esp felülírja egy korábban betöltött esp azonos nevű listáját, hanem mindegyik tartalma benne lesz a bash 0.esp-ben, amit definíció szerűen utolsóként kell betölteni (bár volt már mod, amit e mögé kellett tenni a listában, hogy működjön). Ezen kívül a Vrye Bash-ben beállíthatsz jónéhány játék változót, amit szintén beletesz ebbe bash 0.esp-be. Pl hogy hány nyílvessző, holttest, stb lehet egy cellában egy időben, mekkora az idő szorzó, hány naponként resetelje a cellák tartalmát, stb...
Utoljára szerkesztette: SaGa, 2015.12.30. 11:17:01