TES
-
SaGa #28475 Bocs, nem akartalak megbántani titeket, tudom, hogy mivel jár egy játék magyarítása, én stalker modokat fordítgattam egy darabig oroszról magyarra, mert az angolosításuk idegesítően gyenge, gyakorlatilag teljesen érthetetlen volt. Ott a modder lustaságától, hozzáértésétől függően néha scripteket kellett átnyálazni egy-két "beragadt" orosz szó miatt, mert lusta volt az ipse és nem csinálta meg az xml-ekbe a megfelelő tag-elt szintaxisú szöveget, hanem direktben beleírta a scriptbe, néha kétdimenziós tömbökbe, amiknél vessző volt a mezőhatároló, így fordításnál újra kellett fogalmazni mindent, gyakran még a mezősorrendeket is, hogy kijöjjenek a magyar ragozási szabályoknak megfelelő mondatok és ne kelljen vesszőt ahsználni.
Csak azért jutottak eszembe ilyen lehetséges hibák, mert óhatatlanul is becsúszhatnak, ha valaki megfeledkezik pl erről "a bsa megnevezése kötődik a hozzá tartozó esp nevéhez" szabályról. A kezdő modhasználó biztosan nem tud róla, míg egyszer bele nem keveredik, én is szívtam vele még az Oblivion idején.
Azt már meg nem mondom, hogy milyen modokat használtam. A SkyUI minden karakternél alap, meg a Winter is coming, a többi meg attól függően, hogy épp milyen karaktert játszottam. Ha a vadászt, akkor az állatvilág felturbózása (ez is vagy 3-4 mod), mindenféle craftok (nyílvesszők pl), a hátizsákokat gyártó mod, meg a fene se tudja még mi. Valami kajálós is, amihez kapcsolódik egy főzőcskéző. Amelyikhez volt összehangoló patch, azt választottam inkább, ha nem volt, akkor csináltam. Másik karakter (mágus vámpír, vagy mágus vámpírvadász, mikor hogy) nem kraftol, így felesleges lett volna bármilyen crafting, ellenben kellett olyan, amitől az alkímia meg a bűvölés megy jobban és a vámpírok is keményebbek...
Erősebb, változatosabb sárkányok, harcrendszer nehezítők, requiem és hasonlók, de ezekből is volt 3-4 féle. A skyproc-ot is használtam (mondjuk azt összepasszítani a MO-val nem volt egyszerű, mire találtam olyan filekezelőt (a TC nem volt jó), amit a MO-ból indítva adott megfelelő parancssort, futtatni a batcheket és pakolgatni ide-oda a fájlokat, sajna a FO4-hez még nem tudja ezt a funkciót a MO2 sem rendesen). Azért kellett nekiugranom a modösszevonásoknak, mert hamar átléptem a 256-os esm/esp határt.
Izé... A kardfogú szemleves nem inkább kardfogúszem leves? Így a szemlevesnek van kardfoga, és nem a kardfogú szeméből készült levest jelöl...