TES
  • pecaboy
    #27860
    Alexzel kolléga válaszolt :) Úgyhogy csak annyit tennék hozzá, hogy ha elérted a 6-700-as armor levelt, onnantól mindegy, hogy mennyi az értéke, mert eléri a sebzéscsökkentés maximumát. Ezt el lehet érni akár light armorral is, ha kovácsolással kellően kikalapálod a páncélt, vagy ha magas a light armor skilled és jó a páncél anyaga (pl. dragonscale armor).

    Ja, és ha light vagy heavy armor skillt akarsz fejleszteni, a fegyverekkel és azok skilljeivel ellentétben nem gond, ha a lehető legjobb páncélokat használod, mivel ilyenkor csak a tégedet ütő/lövő fegyvertől függ, hogy mennyire fejlődik a skilled, az meg nem lényeges, hogy mekkora sebzést kaptál be valójában. Azaz ha csinálsz egy maxos, rendesen kikalapált heavy vagy light páncélszettet, és 15-ös skillel püfölteted magad egy közepes (pláne nagyobb) ütőerejű és -gyorsaságú ellenféllel, villámgyorsan fog fejlődni a light vagy heavy armor. Csak arra kell vigyázni, hogy ne legyen bónuszod a light/heavy armor skillre, mert az csökkenti a fejlődési tempót (hiszen magasabb szintű skillt nehezebb fejleszteni).