TES
-
Alexzel #27845 A lockpick legendaryzásának az lenne az előnye - még ha nincs is rajta perk - , hogy újra fejlődhet, ezért a szintlépésbe újra beszámít és ezért kapsz perkeket.
A két armor tipus között - amennyire én tudom - a súly, a védelem és a perkek különböznek, ill. a Light armorral gyorsabban mozogsz, lopakodásnál halkabb. Light armornál 6 db perk van, szerintem mind jó, heavy armornál 8 db van és szerintem nem mind hasznos (pl.: Fists of Steel nem). A súly 1 idő múlva nem számít egyiknél sem mikor felveszed a megfelelő perket (Light armornál 50-es, Heavy armornál 70-es szinten), de addig 'fel lehet venni' a 'The Steed Stone'-t.
Úgy tudom a védelem maximumot mindkét armorral el lehet érni ha kihasználod a 3 crafting skillek lehetőségeit, de az szerintem csökkenti a játék élvezetét - bár van aki így élvezi.
Közelharchoz a stamina nagyon fontos. A pajzzsal az ellenél ütése is azt használja, és ha nincs stamina, nem tudsz pajzzsal ütni.