TES
-
pecaboy #27835 Az teljesen normális, hogy hullanak az NPC-k a vámpír- és sárkánytámadások miatt, ez van :P Bár asszem erre is van mod, ami halhatatlanná teszi az NPC-ket, meg támadás helyett a legközelebbi ivóba menekülnek, ilyesmi. Korábban volt róla szó.
A plusz skillt biztosító enchantok lassítják az adott skill fejlődését, persze nálad már 100-as mindkettő.
Nem muszáj olyan skillt gyúrnod, amit nem szeretnél. Íjász/tolvajnál próbáld, akár játék közben, 100-ra fejleszteni a többi kapcsolódó skilledet. Pl. könnyű páncél, zsebmetszés, zárnyitás, alkímia, beszédkészség (speech). Mondjuk ezek közül a zsebmetszést szinte csak visszatöltögetéssel lehet fejleszteni (90%-nál sosem lesz jobb az esély lopásra; bár van egy-két trükkös eset/helyzet, amikor nem lesz semmi hátrányod a lebukásból), a lockpicket meg elég nehéz, az alkímia és a könnyű páncél viszont nem problémás, ráadásul alkímiával jó sok pénzt is össze lehet harácsolni és az harc közben sem kell. Ezeknek a potiknak az eladásával meg a speech értéket tudod fejleszteni. Egyszerre mindig egy dolgot érdemes eladni, még ha tíz is van nálad, mert azzal gyorsabban fejlődik a speech.
Ha elég ellenállónak érzed a karakteredet az erős páncél miatt (vagy pl. a lopakodás miatt amúgy is kevésszer ütnek meg), akkor akár a könnyűpáncél skillt is legendaryzhatod. Csak ne felejtsd el, hogy ilyenkor lekerülnek róla a perkek is.
Az archeryt egyelőre csak akkor legendaryzd, ha utána bevállalod, hogy power trainnel felnyomod legalább olyan 50-60-ra. Aztán kalandozz, amíg 100 nem lesz megint.
A sneaking-et és az archeryt amúgy High Hrothgarban elég jól lehet egyszerre powertrainelni 15-ről is.
Persze te döntesz :)