TES
  • Fantusz
    #27334
    Kezdetben kevés az arany, később meg fölöslegesen sok lesz, de trénelésre megéri költeni.
    Nem kötelező, de hasznos.
    Kezdés után nem könnyű kigazdálkodni a trénrek díját, de pl Feandal azért jelent különleges előnyt az íjászoknál, mert vele gyakorlatilag ingyért lehet tréneltetni - el kell vinni a levelét a csajnak, s azt hazudni, hogy azt Sven küldte, aztán vissza menni az elfhez, s megkérni, legyen a követőd... tréneléskor elkéri az aranyat, de azt vissza is veheted tőle (tárgycsere)
    A Companions tagoknak is van lehetőség ingyen trénelésre, de nekik először végi kell csinálni a céges küldetéssort, ami nem egy rövid menet, Feandal meg a játék elején, első szinttől elérhető.
    Az is lehetőség, hogy a trénernek kifizetett összegeket vissza lopkodod (pickpoket), de ezt a már említettek miatt nem ajánlom a játék elején, később élhetsz vele.
    Példa: Whiterunban Emren sokszor egyedül kóborol a városban, mellesleg egykezes fegyverhasználatot lehet tőle tanulni, 50-es szintig...
    Megállítod, ott ahol nincsenek mások a közeletekben, beszélsz vele, egy szintet tréneltetsz nála, csinálsz egy gyorsmentést, s amikor tovább indul vissza lopd a kifizetett aranyat.
    Ha nem buktál ismét beszélsz vele, trénelés, gyorsmentés, lopás.
    Arra számíts, hogy fejvadászok támadnak meg, a zsebtolvajlások miatt.
    Sokkal barátságosabb eljárás olyanokkal fejleszteni a képességeket, akik kereskedők is, és a trénelések után rengeteg cuccot el lehet adni náluk.
    Arany szerzésre legjobb módszer az enchant...
    Tőrök enchantolásával nagyon sok aranyat lehet szerezni, nem is érdemes minden kacatot összeszedni a pusztában, minek cipelsz 30 aranyat érő 50 kilós páncélt, ha egy tőrért sokkal többet adnak...
    Erre a szakmára mondjuk készülni kell, kezdetektől fogva érdemes felvásárolni az üres apró lélekköveket, kitakarítani a Vaskötő sírdomb nevű helyet, ahol egy kétkezes fejszét lehet találni "heves lélekcsapda" képességgel.
    Ezt a képességet kell átvinni a karakter által használt fegyverbe (10 tűzebzés + 3sec soul trap).
    Kezdetben a saját enchantos cuccok gyengécskék, nem sokat érnek, de később ez változik, egyetlen dremora előzéssel felruházott tőrért odaadja a kereskedő az összes aranyát (itt azért elismétlem, hogy az enchantolásra is 15. szint fölött érdemes erősebben rákoncentrálni, kezdetben a fegyveres képességeket feltolni legalább 50-ig)