TES
-
#27148
A lényeg, hogy mindenki eldöntheti kell-e neki a hivatalos kiegészítőkből valamelyik, vagy sem.
Alapvető változásokat tulajdonképpen egyik DLC sem csinál, addig, amíg bele nem vágsz a küldetésekbe.
Igen, a Dawnguardnak van egy olyan hozadéka, hogy vámpírok támadnak a városokon belül, de ha zavarja a játékost, egy kis moddal azt le lehet állítani, de a küldetéseken túl ez a mod szükséges a werewolf, vámpírlord perkek használatához, összességében ez a DLC ad hozzá a legtöbb pluszt az alaphoz.
A Dragonborn kiegészítő története nem az alapjáték térképén zajlik, oda el kell utazni, Skyrim területén legfeljebb a kultisták támadása, ami esemény.
Hasonló a helyzet a Falskaar esetében (ingyenes nagy mod), az is egy másik térképen játszódó eseménysor, de valahogy tudomására kell hozni a kalandornak, hová kellene ellátogatni, s erről Riftenben szerezhet tudomást...
A hivatalos kiegészítők közül a Hearthfire történetben nem sokat ad az alaphoz, a beugró küldetés után, ha van elegendő pénzecske bele lehet vágni a házépítésekbe, s ha van házikó, örökbe lehet fogadni két gyerkőcöt - ha megvan a kieg egyszer mindenképpen ajánlott felépíteni a három házikót, lássuk milyen lesz, de engem pl. ez az, ami nem kötött le, tucatnyi karakterem volt, akik különböző városokban laktak, nem a vadonban épített haciendan - egész jó lakosztályokat lehet építeni, csakhogy nálam egyik sem illett a környezetbe, hiányoltam még néhány NPC-t.