TES
-
SaGa #26608 Kiegészítés: a bal oldali ablakban a modok sorrendje azt határozza meg, hogy az erőforrás fájlok (model, textura, hang, stb, mindenm ami nem esp vagy esm) milyen sorrendben legyenek feldolgozva. Ha ütközés van, az lesz az érvényes, ami a sorban lejjebb van. Ez igaz a kicsomagolt(loose) fájlokra és a bsa-kban lévő becsomagoltakra is. Ez alól tudsz kivételt tenni, az adott mod tulajdonságainál láthatod a "conflict" fülön, hogy mi ütközik mivel és kézzel beállíthatod, hogy melyik "írja felül" a másikat. Ez igazából nem felülírás, csak a mod saját könyvtárában kicsit átrendezi a fájlokat, és ha valamelyik a sorrendben később van, mint az, amelyiknek a fájljával a később betöltődőd "felüliratod", a később töltődő modban egy be nem olvasandó almappába pakolja át azokat a fájlokat, így az ütközést elkerüli.