TES
-
#1754
"Nos nézőpont kérdése nekem inkább az attribok fogna hiányozni mivel mindet törölték, nem lesz gyorsaság-beli különbség, se szerencse se állóképesség se erő. De ettől még működni fog."
Oblivionban jelenlévő attribútumok:
Agility: Affects your total Fatigue, damage dealt by ranged weapons, and your steadiness in combat.
Endurance: Affects your total Fatigue, as well as your starting health and your health gain upon leveling up.
Intelligence: Affects your total Magicka.
Luck: Affects everything you do in a small way.
Personality: Affects your ability to gain information and better prices from NPCs.
Speed: Affects how fast you move.
Strength: Affects your total encumbrance, your total Fatigue and the damage done by melee attacks.
Willpower: Affects the rate at which Magicka regenerates, as well as your total Fatigue.
A változások:
A Fatigue mostantól Stamina.
Endurance: átalakul Health-θé (és Stamina-vá)
Intelligence: átalakul Magicka-vá
Agility/Strength: átalakul Stamina-vá. A belőlük származó sebzés bónusz megszűnik, helyette a megfelelő skillből származó sebzés számít csak bele az aktuális fegyverünkkel leadott sebzésbe(, ergo a skillek növekedésével egyenesarányosságban növekszik majd a sebzés). Az Agility "stabilitásra" gyakorolt hatása vélhetően a block skillbe kerül át. A Strength: teherbírásra gyakorolt hatása megszűnik.
Personality: megszűnik, hatásai a Speechcraft skillben lesznek majd fellelhetőek (perkként).
Speed: megszűnik. A sebesség növelhető Stamina pontok hozzáadásával, valamint függ a páncél típusától (skillek -> perkek).
Luck: megszűnik.
Willpower: átalakul Stamina-vá; megszűnik a magicka regenerációra gyakorolt hatása.
Összegzésképpen: az eddigi nyolc attribútum helyett csak három lesz: Stamina, Health, Magicka. Jól látható, hogy bár a rendszer sokat egyszerűsödött, de a fontosabb tulajdonságok, illetve ezek hatásai megmaradnak más formában. A Stamina-t például négy helyett csak egy attribútum fogja meghatározni mostantól.
Mindezek után az egyedüli kérdés csupán az, hogy a teherbírásunkat mi fogja meghatározni? Az inventory-nk vajon egy cserélhető batyu lesz?
Frissítve - 10:44