TES
  • koschwarz
    #1294
    csodálkozom, mert amennyire szerepjátékos vagy, annál furcsább, hogy ez a rendszer tetszett neked. ahogy kandurex írta, pont az rpg egyik lényege veszett el, a tápolás.

    érthető a készítők koncepciója, mivel ezzel azt akarták, hogy a játék egyenletes nehézségű legyen. kezdőként ne szívj nonstop, táposként meg ne légy mindenkit egy csapással elintéző félisten. az a baj, hogy egy "egyszerű" rendszert akartak, hogy a szintedhez igazodva előre megadott listákból válassza ki a megfelelő erősségű ellenfeleket és azok felszerelését, meg a loot-ot. ez azonban inkább a világ "kézi" megtervezését pótolta, mivel így nem kellett könnyű meg nehéz területeket kialakítani, egyszerűen mindent elintéztek leveled list-ekkel.

    nekem még ezzel sem lett volna bajom alapvetően, csak az volt a kiábrándító, hogy a banditák glass cuccokban rohangáltak, meg hogy bizonyos ellenfelek egy bizonyos szint után...egyszerűen eltűntek a világból, és helyettük már csak más, magasabb szintű ellenfelek jöttek. röhejes valahol...

    ELVILEG ez más vagy inkább máshogy lesz a skyrimben. engem más nem is érdekel :D