TES
-
#1289
Az már inkább a balansz, és a legtöbb játékot tényleg hazavágja az ilyen dolog.
Multis játékban még van is értelme az ilyesminek, de egy crpg-ben...nem sok. Oblivionban pl. ott lett elrontva a dolog, hogy a szintedtől függően jelentek meg az egyre jobb minőségű tárgyak, csak éppen rossz volt a fejlesztők megoldóképlete, és az ellenfelek "szintre igazításán" túl még a legutolsó barlanglakó matracon fekvő csöves is full ebony cuccban feküdt a matracon egy bizonyos szint után, holott egy ebony kesztyű árából az Imperial City legfullosabb hoteljében, a mittomén...elnöki (lol) lakosztályban eltöltesz egy hónapot all inclusive, k*rvákkal, legjobb kajával. Morrowindben már első szinten is hozzájuthattál elég komoly cuccokhoz, de úgy volt kibalanszolva, hogy azért ez által még ne juss olyan előnyhöz, ami a játékélmény rovására menne. Reálisabb volt az a megoldás, már ha lehet ilyet mondani egy fantasy crpg-re amiben mágia van, meg kutya méretű rákokat kell jobb belátásra bírni a rozsdás rövidkarddal a folyóparton.