TES
  • Hotomi
    #1160
    Nem tudom, hogy újdonság e, de némi infó:
    Peter hines-tól:
    - A küldetésjelzők kikapcsolhatók lesznek, ha nem szereted a Bethesda féle "kézenfogva vezetést" a menüben kikapcsolhatod és mint a régi rpg-ben magad keresheted majd meg a küldetés helyszíneit, tárgyait, személyeit stb.
    - A dual wield-nél bár elveszítjük a hárítás lehetőségét, de cserébe megkapjuk mindkét fegyver power attackját plusz kombinált power attack támadást hajthatunk végre mindkét fegyverrel egyszerre.

    Kotakutól:
    Az átlagos NPC-ken kívül még két NPC típus lesz: a Központi és a Védett. A Központi karakter jól ismert az Oblivionból sem a pc, sem pedig más NPC nem ölheti meg, ha legyőzöd harcban őket akkor térdre rogynak, és kis idő múlva összeszedik magukat. A Védett NPC új típus a játékban, nem ölheti meg más NPC csakis a játékos végezhet vele.
    A teherviselést a stamina határozza meg, minél magasabb az értéke annál többet, és annál nehezebbet vihetsz majd magaddal.