TES
-
Although #1096 Minden attól függ rpg-ként vagy akció játékként kezeled. Ha rpg-ként. Akkor a beleélés az egyik alapdolog. Ezt minden apróság növeli. És minden egyszerűsítés pusztítja. Ha akciójátékként akkor teljesen mindegy mivel játszol mert csak az az érdekes gyorsan végig juss rajta. Innen megint el lehet jutni a konzol-pc kérdéshez is. Nyilván a konzolnál nincs billentyűzet és cak nyomogatod a gombot egy kis könnyű kikapcsolódásra vágysz. Esély sincs rá hogy megjelenjen jelenlegi körülmények között a konzolon egy X3- Terran conflict szintű játék ami szinte az összes billentyűt megeszi a használathoz. Ha valaki rpg-vel akar játszani akor annak tényleg az a fontos arra az időre be kerüljön abba a világba.
És sajnos a Skyrim nem csak ezt az egyszerűsítést fogja tartalmazni hanem nagyon sokat sajnos. Egy teljesen leegyszerűsített karakter lapod lesz ahola stamina lesz az erő is egyben meg az endurance is :)
Ha nem számítanák a moderek javításaira lehet meg se venném a fent leírtak miatt. Mert a mélység eltűnik ebből. És a felszín az csak időleges kikapcsolódást ad. Azért jó lesz mivel rengeteg felszínes újjítást fog tartalmazni ezt megspékelve egy igazi rpg-s karakterfejlesztéssel a moderek által igazán jó kis játék lesz. De tartom magam részéről egész biztos a Witcherre szavaznék mint év rpg-je.