Shepard végső küldetése a Föld megmentéséért
WIRÁGBOLT
FOV állítása
A játékmenettel kapcsolatban használjátok a SPOILER! gombot!
WIRÁGBOLTFOV állítása
A játékmenettel kapcsolatban használjátok a SPOILER! gombot!
-
Sequoyah #22820 ME3-ban miért volt ilyen fél open megoldás
Nekem kifejezetten tetszett a fel open megvalositas. A teljesen nyitott vilagban kozel lehetetlen komolyabb sztorit alkotni, es ennek a jateknak a tortenet az egyik legfontosabb jo tulajdonsaga. Ezt a sztorit elmeselni csak egy alapvetoen zart jatekban lehet, viszont adtak eppen annyi szabadsagot, es dontesi lehetosegeket a jatekos kezebe, hogy ugyan a sztorit ne tudjuk osszekuszalni, viszont az IKEA effektus* miatt jobban beleeljuk magunkat a vilagba.
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!*IKEA effektusnak nevezzuk, amikor a sajat magunk altal alkotott dolgot sokkal tobbre ertekeljuk (ertsd: komolyan elhisszuk hogy objektiven tobbet er), mint a keszen kapott dolgokat. Es ez akkor is mukodik amikor egy egyebkent majdnem kesz dologhoz csak az utolso lepeseket adjuk hozza magunk, lasd a butor amit osszecsavarozunk, vagy a sutemeny-por amihez csak a tejet adjuk hozza es azt mondjuk "en sutottem".
A ME eseten is, nem mi alkotjuk a tortenetet, de azzal hogy picit is rahatassal vagyunk a donteseinkkel, elhisszuk hogy a mi tortenetunk, es beleeljuk magunkat