Shepard végső küldetése a Föld megmentéséért

extended_cut-p.jpgWIRÁGBOLT
FOV állítása
A játékmenettel kapcsolatban használjátok a SPOILER! gombot!

  • lwb
    #22593
    Ez 100%-ban igaz sajnos a DAI-re. Az is zavart benne, hogy civilek, npc-k alig voltak benne: volt egy nagyon pici város (inkább csak piac), a saját várad és lényegében minden más csak grind volt - itt, ott egy-két katonai táborral. Nem volt élet a világban, csak hentelés.

    A ME-ben szerintem nem voltak ilyen céltalanul ácsorgó figurák. Omega vagy Citadel tele élettel, de ugyanez igaz Illiumra is pl. Az tény, hogy nagyrész ugyanazok voltak ugyanott és ugyanazt magyarázták az egész játék alatt (pl. az Omega kocsmába bejutni akaró fickó, aki nagyon ismeri Ariát vagy a kártyajátékokról beszélgető vásárlók a Citadel piacán), de ha nem figyeltél rá, csak a háttérben zajlott valami, akkor elég volt.
    A DAI-ben nincs ilyen. Lényegében vannak a raid zónák és vannak a hubok és nincs keveredés, max. a fősztoriban egy-két lineáris résznél.