Shepard végső küldetése a Föld megmentéséért

extended_cut-p.jpgWIRÁGBOLT
FOV állítása
A játékmenettel kapcsolatban használjátok a SPOILER! gombot!

  • Kopiati
    #160
    De a technológiai stagnáláson nem ennyi idő alatt jutnak túl, a cerberusnak lényegében ez a célja a bázissal, hiszen ott vannak az igazán fejlett technológiák, Meg a normandia 1 eléggé rossz dizájn lépés volt... (hol alszik a legénység? stb...lényegéebn ezért semmisül meg) másik a me1 végső koncepciós hibája az, hogy nem nyírták ott ki Sepördöt, emiatt a 2 rész elején kellett, egy katartikus momentumot, ilyen korán elsütni hiba volt...


    Egyébként értem, hogy páran sírtok mert nem nektek fejlesztenek szerepjátékot, DE ennyire történet központúság mellett, tovább vihető mentésekkel, nem kezdheti minden játékot nulláról, ha meg nem nulláról kezd kb isten lenne a végére...(mondjuk kb a 2 végére annyi biomod van az emberünkben, hogy már feszegeti az emberség határát) Egy ennyire szoros, feszes történetnél nem megoldható, ott is telik az idő, nincs idő hogy a "nameless hero" (alá gothic), hogy akkor most a karakter lvl 50ig elfejlődik, 50 képességet újra meg újra részről részre megcsinál...meg sztem teljesen idegesítő a részről-részre minden képességet elvesztő hős... az inventory meg minek? elhiszem, hogy páran szeretnek ilyen-olyan cuccokat a virtuális fiókban pakolászni, de szóljanak az asszonynak adjon feladatot, ha pakolni akarnak:D Így is eléggé bele lehetett nyúlni a karakterbe, ennél már tovább butítani (ez alatt az 1 szintjét értem) felesleges, ott nagyon jó rendszer volt, de egy 2. 3. részben nem működik...Sztem a 2 messze felülmúlta az első részt koncepcióval, minőséggel, annak ellenére minden trilógia köztes sebe megvolt benne... és a 3-ban meglesz minden zárórész betegsége, az, hogy a rajongók nem azt fogják kapni, amit várnak, míg én a mérsékelt rajongó nagyon jól fogok szórakozni:)