Shepard végső küldetése a Föld megmentéséért

extended_cut-p.jpgWIRÁGBOLT
FOV állítása
A játékmenettel kapcsolatban használjátok a SPOILER! gombot!

  • SZEG007
    #1344
    Olvasgatom a Bioware forumot néha és elég érdekes dolgokra leszek figyelmes, például egyes emberek játékstilusa nagyon furcsa számomra. Képesek a játékot többször végigjátszani, de tulajdonképpen döntéseikben soha nincs változás mindig megmentik a tanácsot, mindig ugyanazokkal a csapattagokkal mennek küldire stb.Nem is igazán érterm mi értelme ujra és ujra végigtolni egy játékot ha nem probál ki az ember uj dolgokat.
    Van egy statisztika miszerint a Mass Effect 2-t az emberek 80%-a férfi harcosal játszotta , namármost én is végigtoltam alap harcos karakterrel, de lévén az a leguncsibb, olyanná válkik töle a játék mintha egy standard shooter lenne az egész és azért shooterekböl van rengeteg 1000x jobb amibe van multiplayer is.
    Ugyanez igaz amugy Dragon Age-re is ahol az emberek mindössze 5 % kezdett törpét, ennél valamivel több kezdett elfet, de tulnyomo többség itt is mit kezdett férfi ember harcost.Hozáteszem az egyik legjobban kidolgozott eredettörténet a törpe nemesé volt Dragon Age-ben.

    Nem tudom nektek mi a véleményetek, de ha statisztikák ezt mutatják akkor mi értelme RPG elemeket rakni a játékba ha a beépitett tartalom 50-70%-a a játékosok nagyrészét nem érdekli vagy nem vesz tudomást rola. És mi lesz a következö uj Bioware játék? Kapunk majd egy shootert amibe meglehet majd dugni Mirandát? Esetleg kapunk valami hack&slash játékot amibe dughatunk Isabelát?
    Mert ha megnézzük akkor a statisztikák e felé mutatnak, a játékos társadalom nagy részének nincs igénye többre csak adjanak egy gépkarabélyt a kezébe meg toljanak valami ellenséget a képébe és legyen pár szép CGI átvezetö, meg sok akcio, és az az 5-10-20% aki esetleg szeret kiprobálni uj dolgokat kiváncsi uj tartalomra az le lesz szarva.Sokan már Mass Effect 2-re is inkább azt mondják hogy akciojáték, de szerintem igenis többet nyujt mint egy standard akcijáték testreszabhatjuk a karakterünket, választhatunk kasztokat fejleszthetünk, vannak különbözö képeségeink, de ha Bioware is elkezdi a trendet követni akkor lehet hogy ezek a funkciok mind kikerülnek ha nem is a Mass Effect3/Dragon Age2-bol, de az azt követö Bioware játékokbol, hiszen nincs igény rá.
    Én nagyon remélem hogy a Bioware nem fog elmenni ebbe az irányba, de kiváncsi vagyok a ti véleményetekre is a témával kapcsolatban, szerintetek mi várható a jövöben?