• Skynet85
    #4
    Te nem ezek alapján vásárolsz ezt szögezzük le, meg még pár tudatos vásárlós sem, de ez a kisebbik hányada a mai fogyasztó társadalomnak, és bizony sok buta és tudatlan embert meg lehet győzni egy jól csengő szlogennel, és szépen komponált esztétikailag eltalált reklámtáblával stb...

    Hidd el ha nem lenen pénz nem csinálnák ugyanis akik ezeket a fél közfal méretű reklámokat megtudják fizetni, nem azért tehetik meg mert hülyék, és csak szórják a pénzt. Jó példa erre a tv divatos marhaság hogy telefonálj be aztán megmondom mikor leszel szerelmes mikorra készül el a paprikás krumplis stb. Erre annó mindíg azt mondta, hogy ki az a marha akit ilyet üzemeltet hisz szerintem akkoriba ebben nem volt profit, majd egyszer szakdoga téma vezetőmnél szóba került ez a téma és bizony égtem mert elregélte hogy bizony ő is üzemeltet a saját cégén belül mert nem hinném el de iszonyatosan sok a hülye ember aki ül otthon a segélyből és ilyenektől várja a csodát:D...