aronvirginas#91
"azért az operások is tudnának áldozni reklámra"
Tudnának, és a lehetőségeikhez képest áldoznak is. Különösen tetszik, ahogyan megcsinálták az opera.com oldalt: mind a design, mind az, ahogyan bemutatják a feature-öket nagyon eltalált. Ugyanakkor tény, hogy nem áll rendelkezésükre akkora reklámfelület, mint a nagy riválisoknak:
1) Microsoftnak ott a Windows, gyakorlatilag elég feltelepíteni az IE-t és máris a kék E betű milliók számára válik egyenlővé az internettel
2) Az Apple számára szintén ott vannak a saját eszközök és a hozzájuk tartozó renszerek, ugyanaz a tészta csak kisebb méretben
3) A Google számára ott a fél internet, a Mapstől kezdve a YouTube-ig, óriási reklámfelület
4) A Mozilla meglovagolta annakidején a nyíltság vs. zártság hype-ját, ami lassan lecseng, így most ők sincsenek a helyzet magaslatán. Ugyanezt teszi a Google is másodlagos fronton, de náluk ez méginkább csak marketing, mint a Mozillánál volt