roguelike
  • Zero 7th
    #700
    Ja, igen, gondoltam, hogy kihagyok fontos dolgokat... :)

    Úgy szoktam, hogy pl miner skillt nem viszek, leader skilleket adok a törpének, aztán kezébe nyomom a csákányt. Az elején úgyis árkot ás meg rámpát bont, azzal hamar megnő a skill, és mire tényleg bányászni kell, addigra már tud, többé-kevésbé.

    Az ambusher meg egy kis trükk, ambusher 5 marksdwarf 4 hammerdwarf 1 skillel kap fullos felszerelést, nem kell külön vinni. Bőrpáncél, számszeríj, tegez. Egyébként ő lesz később a craftsdwarf, elkezdi gyártani magának a lőszert csontból. De tényleg kell hozzá butcher, meg tanner is. Lehet, hogy tényleg ráér, vadászok is szoktak jönni tömegével.

    Fisherdwarfokat nem szoktam vinni, az szinte mindig jön egy rakással.

    Kovácsot azért szoktam embarknál vinni, mert azt a skillt nehéz tápolni, nem jön rosszul egy kis boost.

    Anvil tényleg csak 100. Régen nem 1000 volt? Jó, akkor vigyünk, meg menjünk vulkán mellé.

    Lehet, hogy woodcuttert külön kéne vinni, axedwarf skillel, hogy legyen vész esetére katona.

    Na igen, állatok nem feltétlen kellenek, de szeretem magam túlbiztosítani, és a madarak olcsók. Mondjuk akkor maradjunk a kompromisszumos 1 pár valamilyen madárnál. Jó az a tojás, legalább a plump helmetet lehet alkohollá főzni. Meg egyébként a lavish meal-ekhez nem árt, ha van sokféléből sok.

    Az meg biztos, hogy nem kell nehéz környék elsőre, elég nehezítés lesz a folytatásos dolog. :)