roguelike
  • Zero 7th
    #387
    Bár tudom, hogy pont ez a succession game-ek lényege, mégis meglep, hogy mennyire "ahogy-esik-úgy-puffan" jellegű az ilyen erődök építészete. Ide fúr egy pár kis lyukat szobáknak, oda néhányat workshopoknak, de a kettő terület kurvamessze van egymástól, és sok értelme nincs.

    Nem értem a dolgot.

    Nekem van egy már jól bevált megoldásom, amit egy az egyben kopipésztelhető saját maga alá, ha kell még belőle. Az a jó benne, hogy nem kell a törpéimnek sokat vízszintesen rohangálniuk, lemennek a lépcsőn a megfelelő szintre, és kész. Lépcső is van elég, hogy ne legyen torlódás. A folyosóknak nem kell egy kockánál szélesebbnek lenniük, mert nincs olyan, hogy egy folyosót egyszerre két-három törpe akarná használni.
    Igazából csak azt nem értem, hogy hogyhogy nincs minden pléjernek már ilyen jól bevált rendszere. Mert oké, hogy egy ilyen folytatásos játékban egy év van egy játékosra, de én kb már rögtön a letelepedéskor kijelölök egy szintnyi ilyen lakóblokkot, amit később csak ki kell ásni.

    A másik, amit nem értek, hogy miért nem védik be magukat jobban. Első dolgom szokott lenni egy árok legalább a bejárat, de még inkább az egész felszíni erőd köré. Felvonóhíd, körbe falak, vadász a fal tetejére, aztán jöjjön be aki tud...
    Trading depo meg a falon BELÜLRE, zsilippel. Nemtom, hányadik ilyen leírást olvasom, ahol a falon kívül van a kereskedelmi állomás.
    Pedig elvileg ezek veterán DF pléjerek...