roguelike
  • Xsillione #1232
    Jap, a hegy le tud omlani, egyébként van némi látható elem is (sötétebb, hiszen ott van "plafon.")

    Bejárat: érdemes kialakítani egy killzone részt, érdemben egy nem elzárt folyósó, ahol bejönnek, mert nincs ajtó vagy ilyesmi, néme csapdával megtoldható, bár akkor elhet, hogy keresnek másik utat és esetleg a falnak álnak neki lebontani, így általában hagyom üresen, a feladata, hogy az ellent egy helyyre terelje. majd egy nagyobb terület, aminek a saját (belső) felén homozsákok mögött állnak az emberek, esetleg tornyok a maguzk kis fészkében (a négy oldalsó sarokból háromban (ahova nem lő) fal, hogy amikor robban, ne vigyen magával semmit. Előtte csapda, hogy aki rámozdul az kicsit szívjon, a homokzsákok előtt lehet a kőtároló, azon lasabban mozognak, így a közelharcosok később érik el az embereid. Elég nagyra kell alkotni, hogy a legtöbb távolsági fegyveres kénytelen legyen kiállni a placc közepére, nem pedig a terelő cső végén megállni a fal fedezékében.

    vagy csak egy sima sor homokzsák és kész, némi toronnyal meghintve (vagy extrém mélybarlangi halálkigyó, amit korában itt is említettek már.)