Napenergia, hálozatba visszatáplálás kicsiben az interneten beszerezhető komponensekből
-
Nagydög #1106 "A töltés tömeges szinten megoldatlan probléma, vidékre olyan konténer töltőállomásokat terveznek amik agregáttal állítják elő a villanyt, mert jóval olcsóbb mint kiépíteni az ezt elbíró hálózatot"
Erre jo lenne valami forras, mert szemenszedett marhasagnak tunik.
"A 4-500km hatótáv jól hangzik, csak utána elég sokáig kell töltikézni az autót, lassútöltés 37 km/óra, gyorstöltés 111 km/óra, ehhez is hatalmas nagy, valamint rengeteg töltőparkolót és töltőállomást kellene kiépíteni. 500km-enként 5 óra várakozás..."
B+, most mar tenyleg erdekelne honnan szeded ezeket az adatokat.
Az elozo hozzaszolasomban ott vannak az adatok a 100 km-re vetitett fogyasztasrol. A te infoid szerint a hosszu utakhoz valo villamtoltok tenyleg kevesebb, mint 30 kW teljesitmenyuek?
Mar csak mert az Ionity mostanaban 350 kW-sakat telepit, es en magam is dolgoztam olyanon, ami 175 kW-t tud egyenkent, de ha a szomszed allason nincs auto, akkor a kettot osszelinkeli es o is tud 350-et. Es csak hogy mokas legyen, az ut tuloldalan egy 8 allasos Tesla Supercharger van.
Az eredeti Tesla Superchargerek 150 kW-t tudnak a v2 250, mig a v3 350kW-t.
Erdekessegnek video a toltesi sebessegekrol. Taycan, Tesla, E-tron.
Utoljára szerkesztette: Nagydög, 2020.08.20. 11:27:21