• Kara kán
    #67
    De érdemes próbálkozni!

    Én most azt szeretném kitalálni, hogy a BKV milyen elektronikus jegyvásárló rendszert fog bevezetni.

    Egyébként, okoskák, adhatnék egy jó tanácsot?
    Ilyen mezei dolgokkal kell kezdeni jövőbelátás terén. Ezeket kell próbálni kitalálni. Akár úgy is, hogy iciripicirit a pozitív irányba befolyásolod a jövőt, ennyit a Jóisten is elnéz.

    Bevallom őszintén, én - mint kivételes parafenomén és médium! - e nagyrabecsült lap hasábjain vetettem fel azt a kérdést, hogy minek új rendszert bevezetni a BKV-nál, amikor ma már minden hülyegyereknek van bankkártyája, amivel apró-cseprő cuccokat vásárol. Sőt, a mekiben a PayPass ún. proximity (ammeg mi?) kártyával is lehet vásárolni. Csak egy laza csuklómozdulat, és megvan a hambi!
    Akkor a BKV miért ne ezt a jól bejáratott, működő, biztonságos, a BKV részéről minimális beruházást (POS-ok megvásárlása és beszerelése mobiltelkós alapokon) igénylő megoldást választja?

    Előre megjósolom: ha nem ezt az Én kopirájttal levédett, de közérdekű célokra szabadon felhasználható megoldásom ültetik gyakorlatba, akkor Én ott fojtogató korrupciószagot érzek.

    Szóljon belőlem a próféta!