2015 Július 14-én a játék bezárja kapuit.
  • koschwarz
    #5715
    smithwardennel értek egyet, ami a lehúzást illeti ebben a játékban. én már csak tudom, benne vagyok a bétateszt óta. említsük meg csak azt az esetet, amikor "+"-os fegyvereket lehettt venni, ami az alapfegyverek jobb változata volt, amit aztán jól nerfeltek...gyakorlatilag lehúztak egy csomó embert, majd visszavették azt az előnyt.

    habár magát a fegyvertémát nem tartom ennyire tragikusnak. úgy értem, ha utánaérdeklődik az ember, megtudhatja, mely fegyvereket és modokat érdemes megvenni, és valószínűleg nem fog csalódni.

    a másik meg az, hogy szerintem továbbra is túl van értékelve a fegyverek szerepe. nem állítom, hogy az alapfegyverekkel is biztonsággal lehet nyomulni, mert a mai mezőnyben már alig látni alapfegyós játékosokat, és azért egyértelműen van különbség az alapfegyverek meg a megvehető fegyverek között, de ha valaki elég időt játszott és elég tapasztalatot szerzett, azért az ugyanúgy ütőképes lehet. az elején persze mindenki úgy érzi, hogy kell egy jobb fegyver, mert lépten-nyomon lelövik, de idővel sokkal többet számít a térképismeret, a játék mechanizmusainak ismerete, stb.

    ahogy tapasztalom, sokan nem fejlesztik ki pl. a combat expertise-ben az improved threat awernesst, pedig szerintem ez az egyik legfontosabb egy ilyen játékban. gyakorlatilag nagyon hamar észlelni lehet az ellent ezzel a skillel. sokszor veszem észre, hogy én már rég látom a piros name tag-eket, az ellenfelek meg mintha észre sem vennének. ha én tudom, hogy hol vannak, ők meg nem tudják, hogy én hol vagyok....hát kell ennél több? mint a valódi háborúban, az "intel" a legfontosabb. mindenkinek ajánlom, hogy azt minél hamarabb fejlessze fel.