• Kornan
    #78
    Épp ezt mondtam, hogy nem kell ,hogy intelligens legyen, hogy megverje az embert és gyakorlatilag lehetetlen legyen legyőzni. Nem követelmény, mert meg lehet csinálni szimplán csak az egyes helyzetek és reakciók beprogramozásával is, úgyis , hogy jó legyen és kihívást jelentsen. Éppen ezért szerintem egyáltalán nem befolyásolja/hajtja az MI kutatást, max csak a számítási teljesítmény fejlődését.

    "UT-vel nem játszottam, de ott a godlike nem olyan mint a többi lövöldözés játékban? Értem ezalatt hogy 5x annyi ellenfél jön és átlátnak a falakon és 50000 méterről fejlövést ad?"

    Egyenlő feltétételek mellett gyorsabb a reakcióideje, pontosabban céloz , tudja te hova célzol és jól van programozva a mozgási stratégiája.

    "Csak mert a kérdés arra vonatkozott hogy nem tudnak olyan MI-t csinálni a játékokban ami szétszedi a játékost (annyira okosan viselkedik)..."

    Amint már mondtam, szerintem azt, hogy okosan viselkedjen, azt pusztán jó programozással is meg lehet csinálni, nem kell , hogy gondolkodjon, tanuljon. Ha jól "megtanítják" amikor létrehozzák. De még tanulást is bele lehet vinni, ettől sem lesz igazából MI, hiába úgy hívjuk.