11421082751314180671.jpg\"Dota2.com\"\"Dota2.hu\"\"Playdota.com\"
Defense of The Ancients 2 a Valve-tól

Dota2.com | Playdota.com | Dota2.hu | Dota2.rts.hu | StreamDota2.com | Changelog
  • Fbn Lx
    #5293
    szerintem valamilyen szinten azért működik, ugyani mivel 50% esélyed van rá hogy te kapd a jobb csapattagokat és nem a rosszabbakat (kétesélyes), ezért tetszőlegesen nagy számú meccs után az 50%hoz fog közelíteni a két opció gyakorisága, tehát nem jogos azt mondani, hogy azért nem magasabb az mmr-em, mert egyértelműen gyakrabban pont én kapom a szarabb csapattársakat. ha az átlagos játékostársadnál egy picivel többet tudsz hozzátenni a meccshez, akkor lassan emelkedni fog az mmr, ugyanis ilyenkor picivel többször jön össze inkább nektek a meccs, mint nem
    emellett szerintem egész korrekt matek van
    persze én is jobbnak látnék egy olyan rendszert, ami pl. az apm-et, mikrozást, hotkey-használatot és az éppen játszott hős globális statjait (xpm, gpm, wardolás és dewardolás, átlagosan eltalált ellenfél száma impale-enként, stb) veszi alapul, és ezen soktényezős egyenlet alapján változik a skilled a meccs végén. csak ezt ugye rohadt nehéz lenne kidolgozni úgy, hogy igazságos legyen.