DmC, azaz a Devil May Cry reboot
  • benőmenő
    #665
    bocsi a leáld stílusért, de nincs kedvem újrafogalmatni a kisregényemet:
    DmC végigjátszva.
    +a játékmenet kb. a régi
    . jóval egyszerűbb látványos mutatványokat összehozni, épp ezért smooth-abbak a mozgások illetve az animációk is fejlődtek
    -rövidebb, mint az előzőek (nem volt 10 óra a 20 mission az elérhető legnehezebb fokozaton, úgy hogy időre asszem B volt a legjobb értékelésem)
    -simán nem szebb szvsz, mint a 4 PC-n
    -Ha Kat-nél az volt a cél, hogy úgy nézzen ki, mint egy földön kívüli, akkor sikerrel jártak (szvsz csak szimplán sz@rul van megcsinálva)
    -az eddig változatos helyszínek helyett kapjuk a konstans kavargó ctrl+c -> ctrl+v agyf@szt, ami egy idő után monoton és fárasztó az állandó platformolás, ami még mindig nem a dmc legnagyobb erénye
    -a karakterek tipikusan dmc-sek, akárcsak a sotry, ami kapott egy nagyon minimális élt
    -előző kettőből következik, hogy kb. semmi értelme nem volt a rebootnak, mivel új szereplőket, illetve átdolgozott irányítást simán továbvihették volna a régi univerzumban
    -az egyből elérhető hard módon alig lehet meghalni, a bossok pedig egy kaptafára épülő 1bites vackok. Mind. Még Vergil is. Hallom, ahogy a kiskutyák sírnak :'(
    -ha már Vergil, az egy dolog, hogy Dante nem maradt a régi, de a tesóból kimaradt MINDEN, ami miatt cool volt
    -NINCS MANUÁLIS LOCK B+
    -fővandarabóva (vergiles dlc)+lópáncél (skinek pénzért pfejj)