Neverwinter MMORPG
-
#327 Nos en is szamos olyan, korai nyilatkozatot tudok linkelni, ahol egesz konkretan le volt irva, h a Neverwinter egy ARPG lesz, Non-targetes rendszerrel. :)
Elmeny alatt ok nyilvan a vilagban valo kalandozast, a "en egy masik univerzumban vagyok" feelinget ertettek. Sztm... :)
Alapvetoen nem ertem az ellenerzeseket... Ha azt nezzuk, hogy a jatekok (nem a szamitogepesek, hanem ugy a jatekok altalaban!) a valosagot probaljak utanozni, a lehetosegeikhez merten, termeszetesen. Nyilvan papirral, dobokockaval nem lehet "real time" akciozni, mint ahogy sokaig a szamitogepes jatekokban (vagyis inkabb az MMO-kban) sem lehetett (ennek nyilvanvaloan teljesitmenykorlatjai voltak)
viszont ma, hogy ugy fogalmazzak, elert oda a technika, hogy lehetoseget ad a jatekosoknak arra, hogy sokkal jobban modellezzek a real time harcot. Azota viszont felnott egy generacio, aki a "normal", papir/dobokocka jatekok rendszeret fogadta el standardnak.
Erdekes, hogy sok remek Single RPG van, ami szinten Non-targetet hasznalt (Morrowind pl) viszont, ezeknel soha nem volt erre panasz... sőt! Tovabb megyek: A TESO-nal pont az utotte ki a biztositekot a rajongoknal, h szakitottak a Non-targettel es attertek a hagyomanyos Tab-target-re... Ki erti ezt...:)