Neverwinter MMORPG
  • maniac001
    #2125
    Na kollégákok….
    A GW2 hosszú agóniája és halála után, úgy gondoltam hogy kipróbálom ezt a Neverwintert. Sokat nem vártam tőle az infók, képek és videok alapján. Választásom egy control wizardra esett, lévén hogy nincs más ranged dps kaszt a játékban. Azt, hogy íjászt nem tettek bele alapból, inkább nem is minősítem. Emiatt egy akkora feket pont a játéknak, ami a fél képernyőt eltakarja (eh mégis minősítettem). Szóval így fél képernyőn elkezdtem a control wizard-omat. A Tera után annyira nem volt szokatlan a true action combat rendszer, de itt cseppet más mint a Tera-ban.
    Grafika elmegy. Bár az, hogy a tereptárgyak egy része alig pár méterre jelenik meg előttem, elfogadhatatlan 2013-ban. Hozzá is tenném hogy max-on játszom, dx11-el. A combaton kívüli regen hiánya D&D sajátosság, amit én pont leszarok, így ezért újabb fekete pont. Tank companiont használok, egyelőre az alapot amit lvl16-on választani lehetett. Sajnos újabb fekete pontot kell bevésni, mert a companion semmilyen formában sem irányítható. Ha már tank kísérőm van, alap lenne hogy őt küldjem előre, és nem úgy, hogy én támadok, ő meg megfogja amit ütök. A legtöbb esetben a többi mob rámjön. Elég ostoba megoldás. Ha már van companion, miért nem lehetek befolyással a viselkedésére / akciózására? A térképek csőrendszere szintén fekete pont, az SWTOR-ban láttam ilyen rémséget utoljára, de még ott is szabadabb volt a játékmenet. Itt a felfedezés teljesen hiányzik.
    Na a PvP-t is kipróbáltam. Köszönjök szépen a rogue kasztot, aki sok esetben 1shotol ezen a szinten. Kaszt balance zéró. Jó és szép az LFG rendszer, de nem lehet szerepköröket beállítani, így olyan partykban is voltam, ahová összerakott a rendszer 5 dps kasztot. Bravó. A zen marketben lévő árak horror. De aki nem akarja, nem használja.
    Egy jópár oldalt visszaolvastam itt, és (sajnos nem) megdöbbenve láttam, hogy szép hazánk fiai közt is akadnak csalók. Gondolok itt a pvp-ben afk-zókra és a mindenre needelő Vér István 12 éves játékosokra. Az ilyenek miatt vannak aztán a rollback-ek, mert a sok idióta balfasz ahhoz hogy normálisan, szabályok szerint játsszon, neki csalnia kell mert a rendszer megengedi. Hypermonkey kolléga mondta (ő nagy rajongója a játéknak), hogy nem is olyan rég még afk pvp-t hirdettek a global chaten. Gratulálok hozzá.
    Tisztán látszik, hogy a fejlesztők sok helyről összeszedték a játékelemeket, ami nem is lenne baj, de néhány dologban maradhattak volna az eredeti ötletnél. Pl ha a companion rendszert átvették az SWTOR-ból, nem így kellett volna. Olyan érzést kelt az egész, mint egy sok más játékból összegyúrt gagyi változat. Persze ez még béta (akkor meg mit keres benne a real money shop igaz?), és remélhetőleg fejlesztik. Lehetőség van benne, szóval meg kell ezt a kis követ csiszolni.