• Medwyn
    #21
    ...ez a "minél közelebb vagy messzebb van"-modell egy istencsapása... remélem, csak a házak kapcsán lesz ilyen megoldás, más szempontból nem (értelmetlen is lenne, mivel úgyis mozgó figurák hordják a dolgokat, és az meg időbe telik, ami megadja a relatív termelékenységet is).

    Egy építkezési szimuláció, főleg, ha valamilyen kort tükröz, saját, a korra jellemző modelleket és struktúrákat kell támogasson. Egyébként lesz egy újabb várépítős játék, amiben a legtöbb játékos csupa irreális, sosem volt szörnyetegeket épít majd csak azért, mert így 2.57%-kal több almát tud beszekerezni...
    A Stronghold 2 azért is volt szenvedős sokaknak, mert igen sok összetevőre oda kellett figyelni (talán túl sokra is, ahogy említve volt), mindezt pedig zsebkendőnyi területeken kellett hatékonyan működtetni. Vagyis igazi, majdnem hardcore szimulátor volt, ellenben az első rész és a crusader igen élvezetes, de arcade-jellegű megoldásaival.

    Szóval drukkolok a harmadik résznek, de kicsit aggódom is, nehogy komolytalanra sikerüljön csilli-villi külsőkkel...