• Medwyn
    #120
    A modok általában ingyenesek és a modder csapat oldalán vannak közzé téve, emiatt nem kell aggódnunk. A gond inkább az, hogy textúracseréken kívül hozzá lehet-e nyúlni a játékhoz.
    Itt ez az új engine, hát, tényleg látszik a különbség - hullákat így még nem láttam lecsúszni a domboldalon egész a völgy legaljáig, mintha jégen lökték volna meg őket úgy, hogy valaki még meg is pörgeti a lökés előtt. Gratulálok.
    Na meg a terep - egy lándzsás simán keresztüldobta(!) a lándzsát a hegyen, hogy elkapjon egy íjászt. Valami híró lehetett az istenadta. Az, sajnos, egyből világos, hogy a magasabb pontoknak (hegytető, domb) semmilyen extra előnye nincs, felfelé ugyanolyan messziről dobják a dárdát, mint fentről lefelé. Vagyis a szép hegyes-völgyes cucc egy operettdíszlet, látvány valódi jelentőség nélkül. Ez már ultragáz.
    Aztán ott a kereskedőépület, de minek - a kereskedelmet a great hallból lehet irányítani, a kereskedő egy töküres épület, amit nyersanyagköltség nélkül(!) kedvére tesz le az ember, hogy legyen.
    A kezelőfelület és a kezelés egy óriási kudarc. Ki se lehet jelölni a katonákat rendesen, négyszer kell rámenni, mire egyszer sikerül, és akkor se azt csinálják, amire utasítva vannak. A patrol például egyáltalán nem is működik. Ja, és a kamerakezelésben sikerült fordítva berakni a forgatást... remek. Nézetek sehol, még egy iránytűt se sikerült felfedeznem, hogy a "menj dél felé"-dolog értelmessé válhasson. A minitérkép meg C64-es szintű raszterpacákkal van tele, de abból meg a PacMan jobb volt.

    Szóval elég bosszantó, amikor ilyen zacskós levesek totálisan hülyének néznek egy egész játékostársadalmat súlyos pénzekért. Valaki arcon csaphatná már őket egy táj-jellegű rovátkás pásztorbottal.