• Medwyn
    #104
    Ja, nehéz ezt megérteni, de a magyarázat, sajnos, egyszerű. Körülbelül két garnitúra klaviatúrát koptattam el a fejlesztőkkel való kommunikációra a Kingdoms kapcsán. A legszembetűnőbb problémája a csapatnak, hogy egyáltalán nem foglalkoznak azzal, mit szeretne a piac, a játékos. A Kingdoms egy jócskán elmaradott koncepciójú próbálkozás, aminek lehetett volna értelmes kimenete, de minden próbálkozást a játék rendszerét illetően lesöpörtek az asztalról és mentek a saját fejük után. A teszterek (akik ott voltak, tudják) a két fejlesztői év alatt felépítettek nekik vagy négy különböző, sokkal jobban működő rendszert, tele nagyszerű és percek alatt megvalósítható ötletekkel, de ezek szimplán semmibe vették mindet, ők azt akarták lenyomni a játékosok torkán, amit kitaláltak. Centire pontosan.
    Ez nem szolgáltatás, ráadásul elég nagy hiba - egy elavult motorra elavult rendszert építeni és elvárni, hogy mindenki örömmel fogadja és fizessen, miközben mellette tucatjával készülnek jobbnál jobb játékok ugyanabban a műfajban, enyhén szólva is illuzórikus. A Firefly azt hiszi, egyedül van a piacon...
    Szóval - én még nem láttam ezt a gámát, de most már erősen gondolkodom, hogy megvegyem-e, mielőtt budget kategóriás lesz kb. két hónap alatt - ahogy hallom tőletek, ez a színvonal nem elég 2011 végén. Nem elég, hogy visszalép egy rakás funkcióban, ráadásul semmi újat nem hoz, azt is szánalmasan elmaradott módon. Na, ez a Firefly mostanság... A Stronghold 1-et imádtam (amiatt vettem gépet annak idején), a Crusader telitalálat volt, én a 2-t is szerettem, a többi igen erős lejtmenet. De ennek így nekifogni elég nagy baklövés volt. Kár, mert most 864 évig nem lesz újabb próbálkozás várépítős játékban... :S