• Probatbicol
    #994
    Nem tudom valaki meg tudja-e erősíteni, de nekem az az érzésem, hogy a játék az instába belépők átlagos szintjéhez valamilyen módon skálázza a mobok/bossok támadóerejét.
    Pl. ott a Revenge küldi az elején, emlékszem a szintjén bementünk 4-en körbeálltuk az egyiket, ütöttük, meghalt, aztán ütöttük a másikat, meghalt. Hardon is. Aztán 19-esen napi AP miatt visszamentem, jött velem két 12-es szintű, a kalapácsos boss nyomott egy akkora körkörös maflást, hogy a hp-m 2/3-át levitte, a két kis szintű meg meghalt.
    Aztán minap maci raiden, jött két 29-es velünk, igaz, hard és diff up volt, a medve raid eddig nekem csalódás volt, hogy milyen könnyű, de most valósággal szétszedett minket, őrjöngött, úgy fejeződött be a csata, hogy a 4 22-23-as holtan nézte, ahogy a két nagyobb nagy nehezen lenyomja.