Risen 2 - A Risen folytatása
  • rotator
    #540


    Sikerült végre 1 órácskát játszanom vele. Sokat nem változott a béta óta, kicsit talán polírozottabb lett itt-ott, pl. a főhős mozgása mintha javult volna. Akit idegesít, hogy a (terep)tárgyak az orra előtt jelennek meg, annak némi ini hack (gyakorlatilag teljesítményromlás nélkül):


    <High
    Item_Small="6000.0"
    Item_Medium="6000.0"
    Item_Large="6000.0"
    NPC_Small="6000.0"
    NPC_Medium="6000.0"
    NPC_Large="6000.0"
    Level_Small="18000.0"
    Level_Medium="18000.0"
    Level_Large="18000.0"
    Object_Small="7000.0"
    Object_Medium="7000.0"
    Object_Large="7000.0"
    SpeedTree_Small="12500.0"
    SpeedTree_Medium="12500.0"
    SpeedTree_Large="12500.0"
    Events_Small="7500.0"
    Events_Medium="7500.0"
    Events_Large="7500.0"
    Effects_Small="12500.0"
    Effects_Medium="12500.0"
    Effects_Large="12500.0"
    Lights="7000.0"
    Terrain="100000.0"
    >
    </High>

    Sajnos a ramaty speedtree implementáción ez sem segít, a fák és bokrok továbbra is ugrálni fognak bizonyos távolságot átlépve. :S