Risen 2 - A Risen folytatása
  • rotator
    #134
    A (nyomtatott) német Gamestar új számában sok új információ látott napvilágot. A teljesség igénye nélkül az alábbiakról van szó a cikkben:


    Főbb újdonságok

    - kézzel felépített világ, Gothic 3(!!!) méretű
    - harc közben speciális (piszkos) trükkök használhatóak, cooldown-nal
    - egyszerre több ellenféllel is lehet küzdeni
    - a lőfegyverekbe többféle muníció tölthető
    - továbbfejlesztett fegyverkovácsolás
    - sokkal többféle ruha és felszerelés
    - kikapcsolható a legtöbb UI elem (életerőcsík, küldetésnyíl stb.)
    - a fejlődésrendszer 5 attribútumra támaszkodik (melee combat, ranged combat, cunningness, hardness, magic), 75 aktív és passzív skill
    - az alkohol és a nők kiemelt szerepet játszanak
    - jelenleg finomhangolják a játékot, de még mindig nincs kitűzött megjelenési időpont
    - a textúrák sokkal élesebbek, a bump mapping hangsúlyosabb, a színek nagyon erőteljesek, most már teljesen elszakadva a szürke Gothicos világtól
    - lesz sok-sok dungeon, de két egyforma nem :P
    - a frakciók annyiból fontosak, hogy bizonyos skilleket, tanárokat csak egyes frakcióknál találunk meg
    - a régóta várt skilleket implementálták végre: persuation és intimidation :)

    Erősségek

    - a küldetések többféle módon végrehajthatóak
    - a harc szerteágazó
    - a felszerelés jól variálható
    - jobb a sztori
    - a küldetések nem totál linárisak, tele meglepetésekkel

    Gyengeségek

    - a szigetes felépítés miatt még nem tudni, mennyire lesz nyílt a világ
    - nehéz azonosulni a főhőssel
    - nincsenek klasszikus nagy guildek, mint a Gothicokban