S.T.A.L.K.E.R. 2
  • KranaZoli
    #163
    1értelmű, hogy butább lesz. A harc rendszer alapból. Nem lesz fedezék mögül kihajolás - amiből következik, hogy más lesz a harcrendszer. Majd kitalálnak helyette vmi mást, de az eddigi alternatív megoldások 1ike sem ér fel vele. Tehát ezt a részét csak úgy tudom elképzelni, mint a mai FPS-ekben.

    A tartalom már így is részről-részre csak szűkült sajnos.

    Ami nagy kérdés az az, hogy melyik konzol generációra fog majd készülni az engine.

    Ha a mostanira, akkor csak csinosítani kell a jelenlegi engine-t. COP egyértelműen a legjobban optimalizált rész lett. Shader-eken meg tudnak tuningolni, textúrákat is könnyű kraftolni, ill. beletenni pár effektet.

    Ami szopás lehet az az, ha nem szakítanak a STALKER-e jellemző "trendekre", hogy a Maga idejében minden rész a legújabb technológiát alkalmazta és nem volt vas amelyen elfutott volna. Szóval ha megvárják vele az új konzol generációt és az alá fogják fejleszteni, akkor ugyanaz a helyzet lesz mint ami eddig is volt.

    Azonban ha maradnak a mostani konzol platformon, akkor meg baromira ki kell majd maxolniuk a jelenlegi lehetőségeket ha nem azt akarják, hogy lehúzzák a játékot.

    Mai FPS-ek közül talán a BF3 és a COD-ot lehetne felhozni. COD felett egyértelműen eljárt az idő, mégis az SP kampány jobb lett, mint a BF3 kampány része. Azonban minden másban a BF3 az amilyennek egy játéknak 2011/12-ben lennie kell. A COD-os engine-t mégis évek óta el tudják adni és talán még 1 újabb COD-ot ki tudnak hozni vele, de utána váltaniuk kell, mert a BF mellett nem fognak tudni labdába rúgni.

    Nagyon jó lenne, ha a STAKER2-ben már nem egy statikus környezet lenne, hanem rombolható, normális fizika, ... (amit már most is lehet)

    Én ettől a részétől tartok a leginkább. Ukránok eddig sem arról voltak híresek, hogy optimalizált játékokat adnának ki. (STALKER; Metro; rep.szimek) Nagyon el lehet qrni egy játékot azzal, ha élvezhetetlenül belaggol; ingadozik és lezuhan az FPS; vagy csak szimplán nincs normális FPS érték.