Bioshock: Infinite
-
#49 Pár újítás:
* Lecserélték a teljes AI-rendszert.
* UE3 Animációs rendszer helyére a Natural Motion's 'Morpheme' tech került.
* Az összes FPS engine - CryEngine 3, UE3, id Tech 5 - szilárd és mozdíthatatlan pályákon kóricálásra tervezett. Ezt az Infinite esetében sürgősen el kellett felejteni. Megszületett a "Floating Worlds" tech: tehát a talaj bármikor kieshet a lábad alól.
* Új renderer került a régi helyére az egyedi vizuális megjelenítéshez: Deferred Lighting lett a lelke. Ezt láttátok az Uncharted 2, CryEngine3 és Killzone 2-ben.
* Új hangrendszerük az AudioKinetic's WWise tech lett. 5.1 állítható dynamic range és teljesen dynamic mixing rendszer. Hangterjedési rendszer került be, most már a folyosókon pontosan visszhangzik a hang és a szél is viszi a hangot.
* Multi-Core támogatás. Minél több core, annál jobb. Ennek örül a PS3 és a 360, de főleg a hardkór PC konfig.
HW-ról