Bioshock: Infinite

10804749371363831955.jpg
  • zzeN
    #49
    Pár újítás:
    * Lecserélték a teljes AI-rendszert.
    * UE3 Animációs rendszer helyére a Natural Motion's 'Morpheme' tech került.
    * Az összes FPS engine - CryEngine 3, UE3, id Tech 5 - szilárd és mozdíthatatlan pályákon kóricálásra tervezett. Ezt az Infinite esetében sürgősen el kellett felejteni. Megszületett a "Floating Worlds" tech: tehát a talaj bármikor kieshet a lábad alól.
    * Új renderer került a régi helyére az egyedi vizuális megjelenítéshez: Deferred Lighting lett a lelke. Ezt láttátok az Uncharted 2, CryEngine3 és Killzone 2-ben.
    * Új hangrendszerük az AudioKinetic's WWise tech lett. 5.1 állítható dynamic range és teljesen dynamic mixing rendszer. Hangterjedési rendszer került be, most már a folyosókon pontosan visszhangzik a hang és a szél is viszi a hangot.
    * Multi-Core támogatás. Minél több core, annál jobb. Ennek örül a PS3 és a 360, de főleg a hardkór PC konfig.

    HW-ról