Bioshock: Infinite
-
#1545
Az összképet tekintve tényleg jó, bárcsak minden manapság megjelenő játék ilyen igényes lenne. De azért valljuk be, sokan a történet miatt értékelik fel, pedig van pár dolog, ami visszalépés az előző részekhez képest, pl:
- 2 fegyver limit: totál hülyeség, semmi értelme nem volt lekorlátozni, pláne hogy vigorból is több használható. Hiányoznak a többfajta lőszerek is.
- Lineáris pályák, kevés felfedeznivaló (kivéve a játék eleje). Összehasonlításként az előző játékok pálya designja.
- Sokszor wave shooterbe megy át a játék (ölj meg X embert ezen a területen aztán továbbmehetsz), és az ellenség MI-je sincs toppon
- Cod-féle gyors melee. Komolyan nehéz lett volna +1 slotot adni közelharci fegyvernek?
- Néhány vigor túlságosan OP még nehéz fokozaton is (shock jockey, murder of crows), az a duma hogy mindent használni kell majd, különben meghalunk sem volt igaz. Ezen kívül túlságosan hasonlóak, mindegyiknél a másodlagos mód, hogy csapdát csinál. Lehettek volna kissé kreatívabbak.
- Regenerálódó armor, élet helyett. Legalább legnehezebb fokozatra berakhatták volna, hogy semmi nem töltődik vissza.
- Hiányosságok a sztori terén. Nem, nem arra gondolok amiről már korábban szó volt, hanem pl. handyman, songbird, raven cult és boys of silenceről kb. semmi nem derült ki a játékban, pedig érdekesek voltak.
Ezeket, vagy legalább néhányat azért meg lehetne említeni mint negatívum. Grafika, környezet, zene, hangok, sztori, nehézség tekintetében viszont tényleg rendben van a játék.