teddybear#67
Azzal nincs baj. Az elektromos autót már a múlt században kifejlesztették, az jól is működik. a problémás része az energiatárolás. Azt nem tudják egyenlőre versenyképessé tenni. Léteznek az akku alternatívái, de egyik sem az igazi.
Amúgy a hibrid meghajtást azért találták ki, mert úgy 1000 lóerő felett a járművekben egyre nehezebb megoldani mechanikus módszerekkel az erőátvitelt. Ezért kezdték kifejleszteni a hibrid meghajtást, mozdonyoknál, bányadömpereknél, és hajóknál. Viszont csak minimális hatásfok növekedést tudtak elérni vele. Az autóknál alkalmazásra kerülő rendszer csak addig fogyaszt kevesebbet benzinből, mint a tisztán belsőégésű motorral szerelt, amíg az éjjel a hálózatból külön betárolt energia el nem fogy.
Ami az általad kedvelt kerékagymotorokat illeti, nem olyan jók. A futómű rugózatlan tömegének növelése úttartási hibákat hoz, ami a kocsi vezethetőségét csökkenti.