Warhammer 40K: Space Marine
-
NovaTerra #512 Nehézséghez annyit, hogy igen embere válogatja. Ezért is mondom inkább azt, hogy kellett volna még egy szint. Így mindenki belőheti magának a szintet. Nem azt mondom ,hogy könnyű volt hardon, de nem is nehéz. Én meg szeretem, ha kicsit szenvedni kell a továbbhaladásért. Az igaz, hogy gyárban mászkálunk. Raktárban vagy a frontvonalon elhelyezett cuccokat meg is értem, de mint írtad itt láthatóan nem az volt a cél, hanem minden nagyobb harc előtt választhattunk mivel akarunk harcolni. Az, hogy csőben megyünk tény és való. Valóban nem ártana egy kis összetettség az aprítás mellé. Illetve legalább kerülhessünk, és minket is bekerítsenek. Bár, ahhoz azért jóval jobb ai is kellene. Mert így lényegében annyiból áll, hogy ránk rontanak, aki lőfegyverrel operál, az pedig félre ugrik, ha lőjük. Még valami zavart, ami inkább csak design kérdése. A sisak hiánya. Ok, hogy arccal rendelkező hőseink vannak. De mégis fura nézni, hogy a legsebezhetőbb pontot hagyják védtelenül. Tehát lehet volna olyan, hogy sisakban harcolunk és párbeszédeknél, amikor védett helyen vagyunk, például amikor a hadnaggyal beszélünk, akkor levesszük.